7 Jan 2012

Un nou volum de Dan Ciachir

     La editura Timpul a apărut recent un nou volum semnat Dan Ciachir, ”Şi noaptea asta va trece...”. O interesantă prezentare aici

     Am citit cu încântare şi am scris cu bucurie despre Derusificarea şi dezgheţul sau Când moare o epocă, mai ales că am descoperit un Bucureşti încă insuficient exploatat în cercetare şi memorialistică (este preferat interbelicul, sumbrul Bucureşti al anilor 80 sau sfârşitul de secol XIX). 

Gânduri despre Nae Ionescu a fost un titlu care m-a făcut să revin la interbelic, în special la unele ziare şi reviste, şi mi-a schimbat impresiile despre Profesorul acelei generaţii. 

Sunt convins că îmi va plăcea şi aceasta. Promit o prezentare în curând. 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...