12 Apr 2009

Alte doua pipe

Am reusit saptamana trecuta sa cumpar alte doua pipe straight de la Marcel Dobos, de la care le luasem si pe celelalte patru, despre care am povestit aici. Au venit la fel de repede, arata exceptional si fumeaza pe masura. Sunt destul de grele, cu peretii grosi, dar datorita formei mustiucului se tin relativ usor intre dinti. Si arata atat de bine.


Prima (1) este o Bradley Pipe Bruyere Extra 495, by Lorenzetti, o pipa straight, forma clasica, dar cu un joc de texturi la suprafata cum am vazut rar. Foarte bine pastrata si intretinuta, aratand ca noua, am dedicat-o virginiilor si s-a descurcat excelent cu unul dintre tutunurile mele preferate, Germains Mixture 7. Fumeaza usor, rece, n-am avut nici o problema cu ea. E o pipa fara filtru, avea in interior un condensator metalic pe care l-am scos de la bun inceput. Am destule experiente negative cu doua pipe cu condensator, nu mai imi trebuie.

Cea de a doua (2) – si marea surpriza – este o pipa Bristol, tot straight, cu bol apple si textura deschisa. Este cea mai buna pipa pe care am fumat-o vreodata (va ramane doar pentru latakii), excelenta din toate punctele de vedere, la fel ca si prima. Fum rece, potrivit de grea, cu o forma care se potriveste parca perfect in mana. Erinmore Balkan Mixture a avut parca un gust mai intens, mai bogat, mai complex fumat din Bristol, o declar fara ezitari cea mai inspirata achizitie. A detronat rapid atat primul meu Danske Club, cat si Ben Wade-ul cu care ma obisnuisem rapid.

Acum am opt pipe. E un bun inceput, nu ? Si printre urmatoarele tutunuri cumparate se va numara cu siguranta Gordon Pym.

7 comments:

DeMaio said...

Grrr...că altceva nu cred că am ce să spun. Lasă, vine ea şi vremea mea, că eu aşa cred :)

Cinabru said...

Cei din urma vor fi cei dintai, fiule, amin :) Grrr sa fie si seara ta.

Stai cu ochii pe okazii, ca acolo chiar poti sa ai bafta suinului :)

tyler durden said...

Bre sunt pipe nu femei as aca ai grija la comentarii

humidor said...

Cand te ia flama... Sa le fumezi cu placere!

Cinabru said...

Asa e, Humidor, cand te prinde. Plus ca am avut sansa sa le iau si la un pret accesibil pentru mine. O sa le aduc data viitoare.

artavie said...

Si bunicul meu era foarte pasionat de fumat si avea si eu o mica colectie de pipe.

Cinabru said...

Artavie : frumos, chiar frumos. Din pacate eu n-am avut fumatori de pipa in familie, singura pipa ramasa mostenire (si intr-o stare nu prea buna) a ramas de la tatal sotiei. Oricum, a fost un inceput.

Ar fi fost frumos daca mai aveai colectia sa pui cateva poze pe blog.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...