23 Feb 2009

Noutati de luni

F. S. Fitzgerald - Strania poveste a lui Benjamin Button …si alte povestiri din epoca jazz-ului, Ed TKJ, 22 Ron
Aldous Huxley - Geniul si zeita, Ed Polirom, 19.95 Ron
Ovidiu Drimba - Istoria culturii si civilizatiei, vol 12-13, Ed Saeculum I.O., 45.78 Ron
Francesca Twinn - Almanahul sexului, Ed Humanitas, 25 Ron
Boris Buzila - De-a v-aţi ascuns’ - Un destin basarabean, Ed Curtea Veche, 24 Ron
Jean Verdon - Dragostea in Evul Mediu, Ed Humanitas, 31.19 Ron
Marta Ramirez - Tarotul de Marsilia, Ed Teora, 65 Ron
Tim Burton - Melancolica moarte a Baiatului-stridie, Ed Humanitas, 23 Ron
Dan Berindei - Portrete istorice ale romanilor, Ed Compania, 35 Ron
Nichita Stanescu - Poeme de dragoste. Fals jurnal intim. Album Nichita Stanescu, Ed Academia Romana, 50 Ron

4 comments:

dragoş c said...

Buttonul io l-am luat de pe net - o sa scriu despre soon, dupa ce vad si filmul.
Dar Tarotul de Marsilia?!!!

Cinabru said...

Eu am cedat ispitei si am luat editia asta noua, la 22 ron. M-am cam pacalit, dar in fine... Astept sa vad ce scrii tu, chiar sunt curios. Tarotul e o editie excelenta, toate arcanele si, din cate am vazut, foloseste versiunea Jodorowsky. Asta daca nu ma insel. E bun, unul dintre cele mai bune aparute la noi.

l.P. said...

M-a surprins diferenta mare dintre F. S. Fitzgerald, "Strania poveste a lui Benjamin Button" si filmul omonim. Castiga cartea, inca o data, desi Brat Pitt intinereste sub ochii nostri pe marele ecran!

Cinabru said...

Ligia : n-am vazut filmul si nici nu ma tenteaza. Dar nuvela este excelenta.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...