27 Nov 2008

Motorhead Live in Bucharest

Via Demaio (sursa mea obisnuita pentru informatiile de gen) aflu ca la BestFest (2 - 5 iulie 2008) va veni Lemmy. Adica Motorhead. Adica una dintre trupele pe care, teoretic, nu ai voie sa le ratezi. Habar n-am ce alte formatii vocal-instrumentale vin la festivalul asta, nici nu ma intereseaza, eu vreau Motorhead si apoi Manowar. Pentru cei ca mine asta era un vis imposibil in Romania.

Mai multe detalii aici, pe site-ul oficial.

Dupa Iron Maiden, anul viitor urmeaza Motorhead si Manowar. Daca prind la Bucuresti si un Wasp sau eventual un King Diamond la a doua vizita, ma declar extaziat. Asa sunt potential foarte fericit. Asta daca scap viu de la Motorhead (probabil) si cu destul auz pentru Manowar (putin probabil)...

Asa ca daca la vara vedeti un Cinabru zambind si surd, am fost la Motorhead si Manowar.

Ce nu am inteles eu este daca se pot lua bilete doar pentru o zi a festivalului, sau tre’ sa iei abonament. Ca atunci am o mare problema. Sa dau bani pentru cine stie ce maimutoi sariti din ambalajul de Chupa Chups pe scena, ceea ce e putin probabil sa se intample. Am si io sensibilitatile mele. De aia nici nu ma duc la Marky Ramone.

Foto : www.black-sabbath.com

3 comments:

demaio said...

Se va putea lua şi pentru fiecare zi a festivalului cred, doar că asta fiind prima formaţie care a confirmat, e mai greu să le scoată acum, că nu ştii ce să alegi. Mai ai răbdare, la Motorhead nu va fi chiar foarte multă lume, din nefericire. Regret că nu sunt în aceeaşi seară cu Manowar, pentru că aia ar fi fost o zi în care după concert se mergea în Rahova şi Ferentari, la vânătoare.

feeria said...

Uaaau... ai vorbit de WASP. Ce-mi mai placeau baladele lor (The Idol sau Sleeping in the fireee). Ce vremuri!
De Motorhead nu m-am prea lipit.. de Manowar, destul de mult. Dar nu stiu daca chiar voi ajunge la concert. :D Ar insemna munca de manipulare serioasa cu cativa cunoscuti, cam blazati.

Cinabru said...

Demaio : atunci e bine, astept sa aflu mai multe. Presupun ca tot de la tine :) Inca nu mi-am luat nici biletul la Manowar, asa ca... Nici eu nu cred sa fie lume la Motorhead, dar cine stie, poate vom avea o surpriza. Cat despre vanatoare...io trag foarte prost, am nevoie de ceva automat.

Feeria : da, sunt si printre preferatii mei. Blackie Lawless are momente in care este pur si simplu genial. Iar Crimson Idol este si astazi unul dintre albumele mele de suflet. Poate reusesti sa ajungi si la Motorhead, si la Manowar, totusi.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...