22 Oct 2008

Trei carti

Leapsa de la Dragos / Chestii livresti. Interesant de ciudata. Te pune un pic pe ganduri.

Mai ai doar trei luni de trait. Si timp sa recitesti/citesti doar trei carti. Care ar fi ?

Io as alege asa :

1. 1001 de nopti. Ma multumesc cu editia BPT, daca trebuie, altfel as vrea editia Burton eventual, tradusa frumos si talentat in romana. Neaparat cu gravurile din editia originala Burton, sau ceva similar. Si in nici un caz sa nu se sara peste pasajele cenzurabile.

2. Opere complete H.P. Lovecraft, nu stiu ce editie, dar trebuie sa existe vreuna. Sau sa ne imaginam ca exista. Vreau sa plec avand inca in mine macar cateva pasaje din Lovecraft si sa am satisfactia ca in sfarsit il am si l-am citit integral.

3. In cautarea timpului pierdut – poate asa voi reusi in sfarsit sa o termin, stiind ca e ultima sansa. Mi le-as lua pe cele de la Corint, sa-mi mai fac si o ultima placere de cumparator.

Si neaparat in aceste trei luni as fuma cat mai mult si divers. Doar nu mai trebuie sa imi ingrijesc sanatatea.

Leapsa ar merge mai departe, daca o vrea cineva. Mie mi-a placut.

8 comments:

alk said...

1. De veghe in lanul de secara
2. Peripetiile bravului soldat Svejk
3. Legendele Olimpului

zmeura said...

Portretul lui Dorian Gray
Orasul si cainii
Biblia (n-am citit-o niciodata, macar inainte de moarte)

Tomata cu scufita said...

Chiar ca e frumoasa leapsa asta.

Eu nu pot sa aleg nici din ce am citit nici din ce n-am citit.
dar mi-as dori sa am o inspiratie de moment si sa aleg 3 carti care mi-ar placea in mod deosebit. Potentiale candidate la Top 10. :)

Cinabru said...

Alk : de Svejk inca nu am reusit sa ma plictisesc. Nici de Salinger.

Zmeura : frumos, Biblia chiar a fost o optiune si pentru mine. A castigat Sherezada in finala.

Tomata : e frumoasa. Nu-i graba, cand iti vine vreo idee pui la tine. Din ce am citit pe blogul tau, ai de unde.

bacchante said...

Demonii - Dostoievski
Magicianul - Fowles
Un veac de singuratate - G.G.Marquez

Cinabru said...

bacchante : frumos, numarul unu mi se pare cea mai tentanta.

Cristina said...

La biblie m-as fi gandit si eu... In rest... Doar trei trebuie sa aleg? Greu... greu de tot...

alk said...

Cinabrel, nici eu!!
Cit despre alegeri, tot se spune ca-ti revezi viata inainte de... Eu optez pentru a-mi "revedea" copilaria

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...