25 Jan 2017

Samuel Gawith - Bothy Flake

Tutun : virginie, latakie
Aspect tutun : flake
Aroma : alcool, piele, puțină latakie
Tărie : ridicată
WAF : foarte scăzut
Prezentare : cutie de 50 g

Ce este acela un bothy? Sub numele de Bothy Flake e scris ceva destul de promițător - A Kearvaig Pipe Club Tobacco, sună excentric și îndepărtat, un soi de marcă a calității, mai ales că e vorba totuși de un Samuel Gawith, producător care până acum nu mi-a făcut nicio surpriză neplăcută. Mă așteptam la un flake in asprul stil clasic, ceva rustic, mai ales că pe etichetă apare o căsuță simplă, zugrăvită în alb, aparent suficientă pentru destulă lume. Înăuntru un vraf de flake-uri egale, frumos tăiate, puțin prea umede și cu un luciu amintind de cel al pielii de calitate. Cafenii, destul de tari, mirosind a whisky și ușor ierbos, a pământ, a natură, un tutun frust și direct.

După cum mă informează cartonașul strecurat în cutie, de formatul unei cărți de vizită, bothy este un soi de refugiu, o căbănuță pentru excursioniști, unde poți rămâne peste noapte fără bani. Și Bothy Flake este unul dintre elementele esențiale pentru o noapte într-un bothy scoțian, alături de foc, mâncare, ceva whisky. Îmi place când un tutun are și o poveste. Se întâmplă rar, deci e cu atât mai prețios. Și este recomandat de Sergeant Matron, de la Kearvaig Pipe Club.

Aerisit ușor, pliat când începe să devină friabil (în general așa prefer un flake) și pus într-o pipă mare, cu sau fără filtru - mi-a plăcut în ambele ipostaze - Bothy Flake este un tabac ce demareaza mai greu, are nevoie de reaprinderi doar dacă nu l-ai uscat suficient, însă după aceea gustul este plin, bogat, dominator. Începe ca o virginie dulceag-vegetală, bine completată de latakia atent dozată pentru a condimenta fără să domine, în prima jumătate a fumatei fiind sensibil prezent și casing-ul de whisky, fara sa deranjeze și fără acea senzație clasică de artificial din mixturi mai puțin inspirate. În a doua parte gustul este mai puternic, egal cu sine, fără acele bolboroseli și fără iuțeala de cenușă care apare în cazul unor amestecuri mai puțin pretențioase. Foarte bun spre excelent pentru gustul meu, deși are suficientă vitamină N cât să nu mă lăcomesc. Arde bine pentru un flake, necesită ceva mai multă atenție în primă fază, ca orice debut, dar apoi uiți să mai reaprinzi.

O noutate printre produsele Samuel Gawith de la noi, genul de tabac la care aș reveni cu plăcere de câte ori am chef de un flake bine prelucrat (nu e o prezență obișnuită pe piața noastră), în mare măsură datorită echilibrului dintre virginie și latakie, un soi de confruntare cavalerească în care niciuna dintre părți nu înfrânge, dar construiesc împreună o tensiune admirabilă. Bun și recomandat dacă ai ceva experiență cu tutunurile flake și dacă vrei ceva care, în imaginarul gustativ, pare foarte scottish.






Foto: schneiderwind.de

4 comments:

dercy lyne said...

Numele meu este Darci Lyne. Aceasta este o zi foarte fericită din viața mea datorită ajutorului pe care mi l-a oferit dr .nosakhare pentru a mă ajuta să-mi recuperez fostul soț cu vraja sa de dragoste și magie. Am fost căsătorit de 6 ani și a fost atât de groaznic pentru că soțul meu a înșelat cu adevărat și a căutat un divorț, dar când am întâlnit pe e-mail Dr..nosakhare pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recupereze și să ajute repara relația și face oamenii fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și apoi am căutat ajutorul lui, dar spre marea mea surpriză, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sărbătoresc, pentru că soțul meu s-a schimbat total în bine. Întotdeauna vrea să fie alături de mine și nu poate face nimic fără prezentul meu. Mă bucur cu adevărat căsnicia mea, ce sărbătoare grozavă. Voi continua să depun mărturie pe Internet, deoarece Dr..nosakhare este un adevărat rol de vrăji. NEVOIE DE AJUTOR? A LUA LEGATURA
  -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
îl puteți adăuga și pe aplicația Whats: +2349083639501
El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta. Și este perfectă și în relația ta.
îți dorești fostul înapoi?
vrei o vraja de dragoste pentru un nou iubit?
Soluție de problemă pentru copii?
Soluție de problemă financiară?
Erectie slabă și ejaculare rapidă?
soluția la boli și boli ale organismului
Toate tipurile de soluții de problemă prin astrologie?
Soluția problemei divorțului?

George said...

Multumesc pentru informatie!

Andreea said...

Imi place content-ul. Sa mai postati!

Marius said...

Excelenta recomandare, big like!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...