3 Jul 2013

Cel mai nou Stephen King


În septembrie (cred) ar trebui să apară Doctor Sleep. Carte pe care o aștept cu mai multă nerăbdare chiar decât am așteptat, ani la rândul, Habarnam pe Lună (o dezamăgire). Dar o continuare la Shining? Să aflu în sfârșit ce s-a întâmplat mai departe cu Danny Torrance? Take my money. 

Joyland m-a făcut curios, mai ales după ce am avut neplăcuta surpriză să aflu că nu este disponibil ca ebook. O fi responsabilă explicația oficială de a reveni la senzația și bucuria unei cărți clasice, o fi teama de piraterie, o fi vreo tehnică de marketing. Și până la o iluzorie și întârziată traducere am primit ieri un exemplar din Joyland, paperback, luat de la Librăria Eminescu. Unde am constatat că mai au ceva titluri de King în stoc. 

Cadou din partea cuiva care are multă, chiar foarte multă răbdare, și o anumită slăbiciune pentru Stephen King. Și pentru mine. 

Unul din numeroasele avantaje ale căsătoriei...

PS: cartea, după primele 50 de pagini, se dovedește surprinzător de bună. Recenzia probabil în viitorul număr al Revistei de Suspans

3 comments:

Ion Valentin Ceausescu said...

astept cu nerabdare sa le citesc. :D

Mircea Pricăjan said...

Om am și eu. Tot primită de la cineva. :) Îi vine rândul la citit peste 2 zile.

Cinabru said...

Val: daca totul merge bine in Revista de Suspans de luna viitoare.

Mircea Pricajan: ce coincidenta faina si dubla. Aproape am terminat-o si merita. Mi-a adus aminte ca atmosfera de Four Past Midnight si partial de The Body. O sa vezi de ce. Plus ca m-am regasit partial in personaj.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...