30 Jan 2010

Pipa Club Bucuresti in Adevarul de Seara

In Adevarul de Seara de ieri a aparut articolul despre prima intalnire din 2010 a Pipa Club Bucuresti. Intalnire care a avut la in La Popota, un local surprinzator de primitor si cald, unde ne-am simtit foarte bine. Aici aveti articolul si aici o galerie de poze (apar si eu pe acolo, cu una dintre pipele mele de suflet). A fost o seara placuta, din pacate n-am putut sa stau ca in alte dati. Dar a fost prima oara cand am incercat tutunuri elvetiene.

Chiar daca e un articol micut si nu s-au putut spune multe, foarte multe, e un mare pas inainte pentru mediatizarea activitatilor Pipa Club Bucuresti. Nu e prima data cand "aparem" in Adevarul de seara, si sper ca nu e si ultima. Aici puteti citi un articol despre Alguhan, un maestru pipier si membru al clubului. Sper sa ajungem intr-o zi la un numar impresionant de membri, dar mai e ceva vreme pana acolo.



Abia astept intalnirea din 20 februarie, Ziua Internationala a Fumatorilor de Pipa. Cine stie, poate ne dau din nou la gazeta :)

8 comments:

Adina said...

Nu-mi dau seama care dintre ei esti :)

bogdanm said...

Remarc ca erati paziti de un nene la o masa alaturata:)

Cinabru said...

Adina : :) o sa pun curand cateva poze cu mine, cred. In partea de jos a pozei, cu spatele.

Bogdanm : politia vegheaza in orice imprejurare :) Erau simpatici, se uitau tot mai lung cand ne inmulteam de la ora la ora.

Laviniars said...

Domne, da' se vede ca citesti mult... sau ca ai devenit (si) calculatorist. Ma refer la "oculari", cum le zice Mihai :D

Adina said...

@Cinabru - Ahaaa! Te-am zarit acum :) Dar unde e barba!?

Cinabru said...

Lavinia : cred ca mi i-am pus anul trecut, nu mai mergea. Incet-incet deveneam un soi de Mr Magoo. La mine nu e de la carti si calculatoare, la mine e de la uitatul dupa fete :)

Adina : s-a dus, biata de ea, din motive de lama de ras. Nu era ea prea multa, dar era ceva. M-a vrut nevasta un pic mai tanar, macar in aparenta.

Baiatul Ciudat said...

Salut , te intereseaza un link exchange cu http://baiatulciudat.com ? Daca da , uite datele mele :)

Nume : *Baiatul Ciudat
Link : cel de sus :)

Astept confirmarea ta pe blog sau da-mi un add la gabriel.raducanu si spune-mi :D

O zi buna si multumesc anticipat :)

Cinabru said...

Baiatul Ciudat : te adaugasem deja, cred ca am mai vorbit. Succese mai departe.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...