15 Feb 2009

Pipa Club – 6 februarie 2009

Am ajuns la a doua intalnire cu ceva intarziere, in Hot Shots, si in final pot spune ca a iesit bine. Multa lume, cateva pipe si multe tutunuri noi, s-a discutat mult, s-a fumat pe aproape, servirea OK, muzica initial placuta, apoi deranjanta. Local destul de mic si inghesuit, prea intunecos pentru gustul meu, si pe la 8 ni s-a cam dat de inteles ca e momentul sa plecam. Cu explicatia ca incepe programul de club, cu muzica la maxim si muuuulte luminite si beculete. Ma rog...

Varia :

Am vorbit despre carti. Carti bune. Si multe.

Te simti bine sa asculti pe cineva care s-a intalnit de mai multe ori cu Grass. Pe strada. Si care l-a cunoscut pe Eco.

Am mai aflat cate ceva despre filme romanesti noi, de la cineva care chiar a lucrat la ele.

Cafeaua nu a fost deloc rea.

In primele ore muzica a fost perfecta, pe urma dimpotriva.

Am admirat o pipa japoneza, kiseru, ce poate fi vazuta si aici. Ciudata, foarte subtire, foarte eleganta.

Pipa lui Humidor arata invidiabil de bine si presupun ca fumeaza la fel.

Am vazut alte cateva pipe interesante, intre care una cu intarsii metalice.

Am gustat si luat ca mostre : Ashton Old London Peeble Cut, McConnell The Original Scottish Blend, Mac Baren Plumcake Navy Blend. Am mai fumat si un bol de Red Virginia, excelent. Mi-au placut toate, poate Peeble Cut a fost cel mai surprinzator.

Eugen, multumesc din nou pentru pipa imprumutata, a fumat excelent.

Lumea a inceput sa vina in numar tot mai mare, ceea ce e mai mult decat bine.

O seara foarte placuta, dupa o saptamana dificila.


Aici mai multe poze si comentarii.

Nota : abia acum am apucat sa postez. Programul mai mult decat incarcat si o raceala puternica m-au scos din circuit pentru cateva zile bune. Imi pare rau pentru intarziere.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...