27 Dec 2007

H. P. Lovecraft la Editura Vremea


La finalul lui 2007, Editura Vremea publica in colectia Rosu si negru un titlu mult prea indelung asteptat : H.P. Lovecraft – Monstrul din prag. Cine cunoaste editia veche, din 1993, aparut la Editura “Vremea MC” (dar in colectia Super Horror) stie la ce se poate astepta de la acest volum. Cine nu, ar fi o idee sa il descopere. Traducerea – excelenta din cat am putut vedea – este semnata de Silvia Colfescu.

Sincer, ma asteptam sa apara la Leda/Grupul Editorial Corint, unde au fost publicate “Demoni si miracole” si “Dagon si alte povestiri macabre”.

7 comments:

Hellene, tomata cu scufiţă said...

N-am citit nici un roman horror. Am mai citit thrillere sau romane gotice, poate odata si odata o sa pun mana sa ma sperii un pic. Nici filme de groaza nu prea am mai vazut de cativa ani... Mi-e un picut dor. :)

Cinabru said...

Lovecraft e... altfel. Cel putin pentru mine. Este un autor cel putin straniu si original. Ti-l recomand cu mult drag. Si Sarbatori Fericite.

In loc de colinde sau comedii romantice, am preferat sa vedem in familie Saw 3-4 si altele de gen.

DeMaio said...

Şi bănuiesc eu că au fost sărbătorile extrem de fericite cu SAW, nu? :d

Cinabru said...

Yup, au fost super. Astazi cred ca e momentul pentru Cemetery Man.

zmeura said...

oau ce coincidenta!! noi am vazut saw 4 in prima seara de craciun.

eternel said...

Saw 3 a fost prost rau, dupa capul meu. Pe 4 il voi vedea in 2008, dupa ce imi trece de tot dezgustul obtinut la 3 :).

...Eu altceva voiam de fapt: sa va urez si voua la multi ani cu drag. Si cum acesta e ultimul post publicat, am facut-o aici.

Cinabru said...

Zmeura, ma bucur sa aflu ca am vazut cam aceleasi filme de sarbatori.

Eternel, multumim pentru urari si la multi ani. Noua ne-a placut si 3-ul, si Saw 4, desi 1 ramane cea mai buna parte. Asteptam 5 si 6.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...